Friday 25 August 2017

Bäst Forex Chat Rum


Gratis Forex Chat Room - Öppna 24 timmar om dagen, 365 dagar per år. Dag Trading Trading, Futures, Forex och Options innebär stor risk för förlust Online Trading är inte lämplig för alla investerare eller Day Traders. Any Style of Trading är mycket riskabelt Trading Kan leda till stora finansiella förluster Det tar inte lång tid för förluster på montering Handelskapitalet måste skyddas för att undvika risker. Aktier, Futures, Forex och Options transaktioner kan vara riskabla. Priset kan påverkas av okända faktorer. Likviditet i en handel kan vara i fara. Är en utmaning för dagens handel Aktier, Futures, Forex och Options Traders och Day Traders har potential för vinst Inte investera pengar du inte har råd att förlora Traders bör granska risknivå Traders bör granska risk för förlust Traders behöver kunskap om handel Avsluta vad du planerar att få när du handlar Du kan eller kanske inte uppnå vinst eller förluster Du borde inte försöka kopiera vår prestation Du är i riskzonen för förlust av vissa eller hela ditt kapital och tillgångar Priset kan vara affe Cted av marknadsaktioner. Det finns ingen finansiell risk medan demohandel Demohandel är inte alls som live trading. Demohandel tar inte hänsyn till effekterna av finansiell risk. Andra faktorer kan påverka reala handelsresultat. Marknadsåtgärder kan påverka förlusten av en tillgång Du kan behålla en total förlust av initial marginalfonder Du kan behöva betala mer pengar för att behålla din position Du kanske inte har förmåga att motstå förluster Du kanske inte kan följa ett visst handelsprogram. Handelsresultat kan påverkas av andra Faktorer på marknaderna. Värdering av utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstången kan fungera mot dig såväl som för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noga överväga Dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför yo Du borde inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är i tvivel. Dessutom kan du besöka NFA: s webbplats för ytterligare information. Du samtycker till att inte använda information som tillhandahålls annat än för dig. Vi är inte ansvariga för data eller innehåll som du använder från den här webbplatsen. Vi är inte ansvariga för eventuella fel eller åtgärder du tar från att använda information på denna webbplats. Vi kan endast tillhandahålla länkar för din bekvämlighet Du är ansvarig för länkar som du har tillgång till Du är ansvarig för banners som du har tillgång till från vår webbplats Vi är inte ansvariga för tjänster som du kan komma åt från vår sida Vi är inte ansvariga för några skador eller kostnader som uppstår på vår webbplats Vi behöver inte vara registrerade Som mäklare Vi behöver inte vara registrerade som återförsäljare För information om risker medan Day Trading besöker SEC-webbplatsen. Live Trading Room. As av 1 1 2014 Vår prat har avskrivits för vår nya prisåtgärd Trading Board och från och med dec 2014.Please vägleda alla förfrågningar handel diskussioner där Skälen till denna förändring listas här. Denna chatt kommer så småningom att integreras i styrelsen Vi ber om ursäkt för eventuella besvär. Läs alla bulletpunkter under chattfönstret Posta och diskutera nuvarande Affärer, strategi mm Vårt enda mål här är att hjälpa varandra och studsa kring idéer. Inget off topic och No Spam Var god och håll den här gruppen ren och fri. För att chatta, ange ett användarnamn och klicka på profillänken längst ner på chatten Fönster och skapa ett nytt lösenord Du skapar ditt eget lösenord Jag behöver inte tillhandahålla en för dig Dessa spåras och spammare missbrukare blockeras automatiskt Eventuella problem, var vänlig kontakta mig. För att skapa en avatarbild bredvid ditt namn medan du chattar upp din Vald bild på webben Du kan använda bilduppladdaren direkt ovanför detta Kopiera direktlänken efter att du laddat upp ett foto och klistra in det i adressfältet. Fältet E-postadress är valfritt för avatarer Eller din webbplats Vi respekterar din integritet och du behöver inte offentligt lista din email. If du har problem med att få tillgång till chattrummet, kan din antivirusprogram blockeras. Lägg till och till din lista över godkända webbplatser. Om du försöker komma åt Ditt användarnamn från en annan IP-adressens datortal än den du ställer upp den måste du skapa ett annat. Endast ett användarnamn är tillåtet per IP. Blog-uppdateringar. 9 Skäl till ett levande dag Trading Room är dåligt för dig. Hur många av Du har hört talas om ett vardagsrum, har du någonsin varit i ett tidigare. Jag har prenumererat på cirka 3 handelsrum över min karriär I det här inlägget kommer jag att omfatta i detalj de 9 skälen till att vardagsrummen fortsätter att misslyckas med sina abonnenter och Varför bör du undvika dem helt. 1 Live Day Trading rum är långt för dyrt för den genomsnittliga Joe. När du ser priserna för dessa rum är de helt löjliga Jag har sett webbplatser varierar från några hundra dollar per månad hela vägen upp till några tusen Den ledsna sak Minns jag om jag kom på en webbplats som erbjöd ett rum för 20 dollar per månad, jag kommer ihåg att jag inte tänker på att jag ska ge den här killen mina pengar 20 dollar i månaden, han måste vara hemsk. Som konsument hatar du att spendera betydande pengar på Ett rum utan att veta om det är verkligt eller inte, men du tycker inte om tanken på lågprisleverantören. En gång bestämde jag mig för att handla futures För mig var det ett enkelt beslut, för jag kunde använda mer hävstångseffekt Naturligtvis tänkte jag på risken för nackdelen i alla 10 minuter innan jag pressade igenom mina rädslor, vad tänkte jag att jag gjorde en Google-sökning efter terminshandelrum och tittade på några recensioner och anmälde mig till en på 250 dollar per månad jag Minns att tänka på mig själv det här är lite pengar jag quic Kly rationaliserade denna logiska tanke genom att säga guruen ger mig år av kunskap, så pengarna är bra tillbringade vid den tiden hade jag bara 5k dollar på terminskontot eftersom jag ville skala in Så innan jag slog några affärer var jag redan nere 5 för månaden efter att ha guru henne cut. Now tittar tillbaka, var majoriteten av människorna i det rummet troligen som jag de hade lite pengar, var tveksam på att kasta in på terminsmarknaden, så att ge någon 250 en månad för framsteg skull Kändes som den rätta saken att göra. I verkligheten skulle guruhandlaren ha varit den bästa näringsidkaren på planeten Jorden för att jag skulle kunna göra tillbaka de 5 varje månad efter att du har bidragit till provisioner och skatter. Om dessa rum verkar dyrbara för dig är de Dessa Handlare vet att antalet intresserade är få, men de vet också att människor i stort behov är villiga att betala Så innan du gafflar över några hundra eller några tusen dollar i månaden, räkna ut hur mycket du skulle behöva göra i gengäld Innan du agerar Oavgjort gör en vinst Jag slår vad beträffar siffrorna inte lägger till. 2 När du börjar kan du inte stanna. En sak som jag insåg efter att ha varit i rummet under en kort tid var det handlare som hade varit där ganska länge, jag frågade aldrig dem privat, men den känsla jag fick var i många månader Eller år Anledningen till att jag kom till den slutsatsen är att de var så avskräckande för guruhandlaren. Det kände nästan som en kult på ett sätt. När någon skulle skriva en fråga i gruppchatten skulle några av abonnenterna svara innan guran hade en chans När hon ringde upp köp - och säljordren skulle de hänga på henne varje ord. Som en drogmissbrukare höll de på sina handelsrekommendationer. Någonstans under det att dessa abonnenter förlorade sitt förtroende eller aldrig hade det alls och kände att det var bäst att lämna Deras handelsbeslut upp till en professionell. Så jag frågar dig varför känner du att du behöver prenumerera på ett handelsrum När du prenumererar, vad är din plan att bryta undan för att göra egna handelsbeslut. Kom ihåg, jag har Levde genom detta, så jag Känner till de vanliga svaren.1 Om jag m gör pengar varför avsluta handelsrummet 2 Vem bryr sig om jag inte förstår handelsmetoden fullt ut om jag mår att tjäna pengar 3 Varför gå igenom en brant inlärningskurva om jag bara kan lära av någon annan. Om du svarar ja på någon av ovanstående frågor kan jag nästan garantera att om du börjar prenumerera på en guru kommer du sannolikt att spendera mer pengar än du kommer att göra med din nya, hittade rådgivare. 3 De har inte tid att träna dig. När du tittar igenom deras servicesidor och produktutbud, är det alltid mycket prat om utbildningens del av tjänsten. Handelsguru lovar att svara på alla frågor i handeln Rum De kan till och med gå ett steg längre och lova att svara på frågor efter att marknaden stängt. Vad du snabbt kommer att inse är de som handel kanske inte kan undervisa. Under handelsdagen är dessa guruer så upptagna att de beställer de inte har Tid att bryta ner sina affärer Kom ihåg att det här är ett vardagsrum för handel. Den tid som de spenderar på att rita en trendlinje för att illustrera varför de köpte brytningen kunde avleda deras uppmärksamhet precis så att de kunde förlora på en annan handel. Efter att marknaden stängt Det finns sannolikt ett dussin eller fler abonnenter i rummet som fortfarande hänger på för QA Från min erfarenhet är frågan om ifrågasättande från abonnenterna mer än den som är och varför varför är himlen blå Människor letar efter Ra-svar som bryter ner allt som gick till valet av handel. Från ingångspriset, sluta order och slutligen bokning av vinster förhoppningsvis. Men gurus vill hålla samtalet stramt, helst mindre än 1 minut så att de kan svara på alla frågor Denna brist på engagemang leder dig till en slutsats, du behöver en-mot-en-coaching Ja, du gissade rätt, det kommer också att kosta dig. Låt mig fråga dig en fråga Om folk köper en prenumeration på ett live day trading room , Men de köper verkligen inte tillgång till information Men varför skulle guru någonsin vilja utbilda dig fullständigt på deras metodik? Inte handlarummet hur de verkligen gör sina pengar. 4 Vad är deras nivå av ansvarsskyldighet. Även i rummet hade gurongen några inte så bra månader. Från vad jag minns täckte min handelsvinst inte kostnaden för tjänsten. Vad var mitt rekryterande på den tiden Tekniskt gav hon en tjänst, det Det var bara inte så bra Nu finns det några levnadsdagar för affärsrumsplatser som erbjuder återbetalning av tjänster om de är nere i månaden Men hur mäter vi de vinsterna De guruer som jag följde visade aldrig sina personliga handelsdeklarationer De skulle skriva över Instant messenger deras inloggnings - och utgångspunkter Vem säger att de hävdade att de fyllde på vissa prispunkter som magiskt gav dem möjlighet att göra vinst varje månad. Så vad förväntar du dig av din lagerguru Vad gör du om guru inte är lönsam För en vecka eller till och med några månader Vad är din cutoff-punkt. 5 Du får aldrig sina fyllningar. Jag skulle sitta där och vänta på att rekommendationen skulle komma igenom. Jag skulle placera min order inom 30 sekunder av varningen, men jag skulle aldrig få fyller på guru. Det är inte säkert om detta går tillbaka till insynen i Fyller som diskuteras under 4 eller om det fanns så många personer från rummet som alla placerade samma beställningar som jag blev prissatt om tjänsten var för swing eller långsiktigt investerade tidselementet mellan handelssignalen till mig skulle det vara säkert att ordningen skulle placera Vara en icke-fråga Men när du pratar om ett live day trading rum där vinst kan komma i kvartsteg steg och denna nivå av glidning är ett stort problem. Du tror att du skulle få samma fyllningar som guru Kom igen , var ärlig. 6 Du kommer aldrig att kunna utföra alla sina handelsrekommendationer. Det här är hur de får dig De flesta människor i vardagsrum handlar inte om att leva. Skulle du placera hela din välfärd på ett system som du gör Vet inte in och ut Skulle du riskera maten på ditt barnbord med någon du aldrig har träffat personligen? Naturligtvis inte Det är därför majoriteten av människorna i handelsrummen har heltidsjobb och vill tjäna lite pengar på Sidan genom att placera några affärer om dagen Guruer kommer att skicka ut varningsvarningar hela dagen Problemet är du kanske i ett möte eller till lunch med en klient och kan inte bryta iväg Det är orealistiskt att tro att du kommer att kunna utföra mer än 80 av guruens handelsrekommendationer. Nu har vi ett dilemma guruen kommer att kräva en avkastning på x procent för månaden Men när man tittar på ditt handelsdeklaration blir det i allmänhet mindre. De två främsta drivkrafterna för deltaet är det faktum att du Får inte samma fyllningar och y Ou har sannolikt missat 20 av de affärer som placeras. Dessa två objekt kommer att lämna dig utan ett sätt att verkligen mäta dina handelsresultat mot guru. 7 Varför skulle de skapa ett handelsrum om de är så framgångsrika. Ägna dig den här grundläggande frågan om du hade ett handelssystem som gör att du ser allvarliga vinster, varför skulle du ge bort det för några hundra dollar i månaden? Det handlar om utbildningsdelen, men de tar inte tid under marknadstimmen för att ge seminarier eller ta telefonsamtal. Ta en liten stund för att läsa guru s om oss sidan eller deras kopia hela sin webbplats. Känner det sig som om de försöker Utbilda dig eller sälja dig på varför du ska köpa sin tjänst. 8 Du lär dig aldrig att lära dig. Att lära sig att handla handlar om att göra misstag Du vet hela det vi gör som vi börjar som barn och framsteg genom livet Medan dina föräldrar är där för att hjälpa dig att styra och forma dig längs vägen, har du alltid tillräckligt Tid att gå ut och prova saker på din väg Dessa små försök att få självständighet är det som gör att din sanna personlighet kan skina och komma igenom Är handel något annorlunda När får du göra ett misstag om någon säger hur många gånger du kan andas in En minut När guru s-systemet börjar ha en uppenbar brist som din intuition kan se klart som dag, var kan du rekommendera den lilla bytet till deras handelsregler? Åh det är rätt, du kan inte du bara sitta där och vara Tacksam att du är en av de få platser som kan lära av den stora. 9 Hur ska du följa med varandra och handeln. Jag skulle ha upp mina 3 skärmar och då skulle jag använda min fjärde monitor för att titta på guruhandeln. Eftersom guruen använde en annan handelsplattform och hon bytte mellan skärmar var jag Jag försökte följa all denna åtgärd medan jag ständigt uppdaterade min orderbalk. Jag skulle här ropa ut något om e-mini men jag var ute och tittade på min andra skärm eftersom jag försökte ta reda på hur hon kom upp med sina samtal Inte ett bra sätt att lära folk. Då skulle det finnas dessa långa pauser i tystnad när ingenting pågick på marknaden. Hon skulle chime på var 15: e minut eller så och kalla ut de nyckelnivåer vi tittade på, men för mig var det bara upp Mina ångestnivåer Jag skulle vrida mina datorhögtalare hela vägen så att jag inte skulle sakna henne att säga något, för ibland skulle hon viska genom mikrofonen, det var som att hon skulle bli super tyst när hon fokuserade. Gånger när dessa bryter wh Fortsätter jag istället för att studera jag skulle börja drömma Det är inte så att jag inte vill lära känna hennes system det är bara att hon aldrig gick in i systemet på något djupt så jag visste inte var jag skulle börja Hon gav mig en handelsmanual med några inställningar men handel är inte någonting du kan behärska från att läsa några hundra sidor och får enstaka svar på en fråga här eller däromkring Du blir en mästarehandlare genom att helt nedsänka dig i handeln. I slutsats. Trading är verkligen en prospektering där du lär dig vem du är i din kärna Du kommer att fumla över dig själv och göra några av de värsta misstag i ditt liv Du kommer ifrågasätta om du är tillräckligt bra och om du verkligen har vad det tar Du kommer att Tappa pengar på vägen kallar det för din handelsundervisning Men om du håller fast vid det tillräckligt länge kommer du till slut att hänga på det och börja tjäna pengar med lätthet Det här är mognadsprocessen som alla handlare går igenom Som jag gillar att säga, Sluta försöka ta Korta nedskärningar genom livet måste fler människor börja trappan. Om du letar efter ett alternativ till att leva handelsrum där du kan lära dig i en riskfri miljö, kolla in vår handelssimulator hos Tradingsim Även om jag inte kan svänga bort dig Från guruerna, kan du åtminstone simulera sina affärer och försöka samla deras tillvägagångssätt efter timmar. Vänligen följ inte det här rådet, jag skojar bara.

No comments:

Post a Comment